Jednoosobowa działalność gospodarcza, stowarzyszenia, fundacje, spółka z o.o., spółka komandytowa 

Jednoosobowa działalność gospodarcza cennik

Cennik wynajęcia sali konferencyjnej

Koszt wynajmu sali za cały dzień wynosi – 400 zł netto

Nasza sala konferencyjna to idealne miejsce na różne szkolenia i wydarzenia. Sala mieści 20 osób. Wystrój sali jest nowoczesny- zachwyci każdego słuchacza. Ekran plazmowy i rzutnik ułatwią prowadzenie prezentacji. Sala jest klimatyzowana i posiada własne zaplecze gastronomiczne, taras oraz toaletę. Na salę prowadzi osobne wejście. Istnieje możliwość wykorzystania serwisu kawowego, flipchart- tablicy do notowania, wyświetlacz plazmowy, oraz dostępem do Internetu.

Wyposażenie sali stanowią:

– długi stół i miękkie krzesła
– rzutnik
– flipchart
– stolik kawowy
– aneks kuchenny
– wyświetlacz plazmowy
– klimatyzacja
– kawa
– herbata
– woda w karafkach
– oddzielne WC

Wynajem wirtualnego biura rachunkowego

Pakiet rejestracyjny | adres dla firmy
49zł netto / miesiąc

Wynajęcie adresu siedziby firmy: zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach. 

Pakiet adresowy (wirtualne biuro)
79zł netto / miesiąc

Wynajęcie adresu siedziby firmy: zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach.

Odbieranie korespondencji od doręczycieli: listy zwykłe, priorytetowe, listowe przesyłki kurierskiej, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru.

Informowanie Najemcy o nadejściu korespondencji: w przypadku listów poleconych, priorytetowych i zwykłych – telefonicznie lub mailowo, w dniu otrzymania.

Pakiet korespondencyjny ze skanowaniem
99zł netto / miesiąc
 do 10 stron

Wynajęcie adresu siedziby firmy: zgoda na rejestrację w urzędach, umieszczenie udostępnionego adresu na drukach firmowych, stemplach, wizytówkach.

Odbieranie korespondencji od doręczycieli: listy zwykłe, priorytetowe, listowe przesyłki kurierskiej, listy polecone – na życzenie najemcy na podstawie pełnomocnictwa do odbioru.

Informowanie Najemcy o nadejściu korespondencji: w przypadku listów zwykłych, poleconych i priorytetowych – telefonicznie lub w formie listu maila, w dniu doręczenia.

Skanowanie korespondencji i przesyłanie na wskazany adres e-mail.

Na zlecenie od Najemcy istnieje możliwość przesłania korespondencji we wskazane miejsce.

Ewelina Włodarczyk
Doradca podatkowy nr wpisu 13791

W cenę naszych usług wliczony jest również dostęp do nowoczesnej platformy do fakturowania i zarządzania firmą.

Program umożliwia również import zeskanowanych faktur – zamiast tracić czas na dostarczanie i odbieranie potrzebnych dokumentów z biura można automatycznie przesyłać je za pomocą systemu.

Dajemy również możliwość prowadzenia elektronicznego archiwum dokumentów oraz elektronicznej teczki akt osobowych pracowników. Z doświadczenia wiemy jak bardzo ułatwia to pracę naszym klientom, którzy każdy dokument mają na wyciągnięcie ręki.

Dzięki systemowi Klient ma również dostęp do danych finansowych firmy, takich jak podatki, składki ZUS czy wynik z działalności.

Panel klienta w SALDEO
Masz pytania? Zadzwoń
Jesteś z Kielc lub okolic?

Zapraszamy Cię do biura na pyszną kawę. Porozmawiajmy o możliwościach.

Skontaktuj się z nami, by dopasować ofertę do Twoich potrzeb!